Mijn Koffiemachine valt uit

Probleem

  • Mijn koffiemachine valt uit.
  • Mijn koffiemachine valt na een tijdje uit.

Heeft betrekking op

  • Koffiemachine

Oplossing

  1. Bij het eerste gebruik van de koffiemachine, dient men na het inschakelen van het apparaat met de aan-uitschakelaar op de achterzijde van het apparaat, de stand-by knop indrukken om de koffiemachine in te schakelen.
  2. Een inbouw koffiemachine zal 30 minuten (standaard fabrieksinstelling) na het laatste gebruik automatisch uitschakelen. Deze automatische uitschakeling zorgt er voor dat de koffiemachine onnodig aan blijft staan. De uitschakeltijd kan gewijzigd worden naar maximaal 120 minuten.
    Wanneer de koffiemachine uitschakelt, kan men de stand-by knop indrukken om de koffiemachine weer in te schakelen.
  1. Neem contact op met onze servicedienst voor een afspraak.

Wanneer de bovenstaande suggesties het probleem niet hebben opgelost, adviseren wij een bezoek van een technicus aan te vragen.

Was dit artikel nuttig?

Service-afspraak maken

Dankzij onze betrouwbare en professionele service kun je erop vertrouwen dat wij elke dag de best mogelijke zorgkwaliteit leveren. Dat is onze belofte aan jou. We hebben vakkundige technici die je in het hele land snel van dienst kunnen zijn. Bij reparaties maken we uitsluitend gebruik van originele Electrolux onderdelen.

Serviceafspraak inplannen

Onderdelen en accessoires

Vind originele reserveonderdelen of accessoires voor je apparaat in onze webshop en laat ze direct bij jouw thuis leveren.

Naar webshop